Facebook Google+ Pinterest You Tube Twitter Instagram
PL | EN
dalej
PILSNER URQUELL OPEN CHAMPIONSHIP / KOMPANIA PIWOWARSKA


Agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa przygotowała oraz przeprowadziła program Pilsner Urquell OPEN Championship na rzecz firmy Kompania Piwowarska, marka Pilsner Urquell. Celem działań było zwiększenie świadomości marki wśród grupy docelowej brandu. Motorem działań był fakt, iż marka Pilsner Urquell jest oficjalnym sponsorem najstarszego profesjonalnego turnieju golfowego świata The Open Championship.

Kampania obejmowała między innymi:
  • serię turniejów eliminacyjnych Pilsner Urquell OPEN Championship rozgrywanych w kilkunastu klubach golfowych w całej Polsce,
  • finał rozgrywek zorganizowany na polu golfowym w okolicach Warszawy,
  • współorganizacja wyjazdu zwycięzców na turniej The Open Championship do Lancashire, Anglia,
  • działania marketingowe i komunikacja, PR oraz media relations.
Zadaniem agencji było zaplanowanie działań, ich całościowa organizacja i komunikacja projektu do uczestników, odbiorców i potencjalnych odbiorców marki oraz mediów.

Osoba odpowiedzialna za projekt:
Paweł Półtorak, Brand Manager, Kompania Piwowarska (SAB Miller)

Termin realizacji projektu: 2006, 2012 - 2013

portfolio portfolio portfolio


Przejdź do portfolio.
dalej