PL | EN |
PILSNER URQUELL OPEN CHAMPIONSHIP / KOMPANIA PIWOWARSKA
Agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa przygotowała oraz przeprowadziła program Pilsner Urquell OPEN Championship na rzecz firmy Kompania Piwowarska, marka Pilsner Urquell. Celem działań było zwiększenie świadomości marki wśród grupy docelowej brandu. Motorem działań był fakt, iż marka Pilsner Urquell jest oficjalnym sponsorem najstarszego profesjonalnego turnieju golfowego świata The Open Championship.
Kampania obejmowała między innymi:
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Paweł Półtorak, Brand Manager, Kompania Piwowarska (SAB Miller)
Termin realizacji projektu: 2006, 2012 - 2013
Przejdź do portfolio.
Kampania obejmowała między innymi:
- serię turniejów eliminacyjnych Pilsner Urquell OPEN Championship rozgrywanych w kilkunastu klubach golfowych w całej Polsce,
- finał rozgrywek zorganizowany na polu golfowym w okolicach Warszawy,
- współorganizacja wyjazdu zwycięzców na turniej The Open Championship do Lancashire, Anglia,
- działania marketingowe i komunikacja, PR oraz media relations.
Osoba odpowiedzialna za projekt:
Paweł Półtorak, Brand Manager, Kompania Piwowarska (SAB Miller)
Termin realizacji projektu: 2006, 2012 - 2013
Przejdź do portfolio.
2024 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.