Facebook Google+ Pinterest You Tube Twitter Instagram
PL | EN
dalej
USP TENISPOLSKA / US PHARMACIA


Na zlecenie firmy US Pharmacia agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa odpowiedzialna była za całościowe przygotowanie oraz realizację i komunikację programu Corporate Social Responsibility „USP tenispolska”, którego celem było zachęcenie dzieci i młodzieży do aktywnego spędzania czasu poprzez udział w zajęciach tenisowych, jak również ogólne propagowanie zdrowego trybu życia.

Realizacja programu odbywała się poprzez zajęcia sportowe, działania edukacyjne i komunikacyjne w szkołach, samorządach, urzędach i placówkach państwowych, klubach sportowych, mediach oraz w informacjach kierowanych do nauczycieli, rodziców, w tym między innymi:
  • doroczny Piknik Sportowo-Rekreacyjny oraz Turniej Tenisowy USP Cup im. Voitka Napiórkowskiego,
  • organizacja bezpłatnych zajęć z instruktorem i korty w okresie wakacyjnym, we współpracy z urzędem miasta,
  • Szkolna Edukacja Tenisowa - program dla szkół w celu urozmaicenia zajęć WF, bezpłatne szkolenia dla nauczycieli i sprzęt dostarczany szkołom,
  • Spartakiada SET - rywalizacja szkół w formie atrakcyjnych konkurencji sportowych,
  • udział w piknikach organizowanych przez urzędy miasta,
  • organizacja otwartych pikników własnych,
  • Tenisowe Asy - program rekreacyjny dla dzieci i młodzieży w celu zainteresowania ich tenisem jako formą rekreacji,
  • program profilaktyczny - obejmuje informacje merytoryczne, badania i specjalistyczną opiekę lekarską,
  • Challenger i rozgrywki międzyklubowe,
  • portal tematyczny tenispolska.pl oraz działania w serwisach społecznościowych, własna telewizja internetowa.
Osoby odpowiedzialna za projekt:
Aldona Zygmunt, Dyrektor ds. komunikacji w US Pharmacia
Jacek Plewa, Chief Executive Officer US Pharmacia

Termin realizacji projektu: 2009 - 2011

portfolio portfolio portfolio
portfolio portfolio portfolio
portfolio portfolio portfolio


Przejdź do portfolio.
dalej